divendres, 7 de setembre del 2012

Seleccions Catalanes quan siguem independents

Sempre he somiat en poder tenir Seleccions Catalans, i ara que tenim la Independència més a prop m'he posat a pensar com serien.
Podran jugar Xavi, Puyol, Valdés, Piqué, Busquets...? És una pregunta que es sol fer molta gent, doncs a mi la veritat és que m'importa ben poc. Jo m'imagino una Selecció Catalana amb jugadors que de veritat senten els colors com per exemple serien el Marc Crosas en futbol, el Roger Grimau en basquet, el Miquel Masoliver en hoquei patins o l’Àlex Fàbregas en hoquei herba.
Molts us pensareu que la Selecció Catalana amb només jugadors així no anirem enlloc però és mentida, aquests jugadors ho donarien tots per uns colors i nosaltres ens sentiríem molt i molt orgullosos dels nostres jugadors. Per mi, això és l’important.
Jo ja m’he cansat de la màfia que hi ha en l'esport i del botiflerisme de molts jugadors que tan els importa jugar a un lloc o un altre mentre cobrin.
Estic desitjant poder anar a animar en unes grades plenes de senyeres i estelades on els jugadors abans de començar canten els Segadors com a bons catalans.

Moltes gràcies per llegir-me!! Salut i Independència JA!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada